Do czego służy platforma Whitepress i czy warto z niej korzystać?

0
2163
publikowanie - whitepress

Bez względu na to, jakie usługi, czy produkty sprzedajemy, musimy istnieć w internecie. Z tego powodu, coraz częściej na polskim rynku pojawiają się platformy internetowe, które umożliwiają nawiązywanie współpracy z influencerami, copywriterami, czy blogerami. Wśród najpopularniejszych stron, przodujących w ostatnich czasach, należy wskazać z pewnością WhitePress. Co to jest? Jak działa taka platforma? Jakie korzyści daje użytkownikom? O tym właśnie przeczytacie w dzisiejszym poradniku. 

WhitePress: czym jest platforma 

Zanim przejdziemy do konkretnych korzyści, jakie niesie za sobą platforma wspierająca marketing internetowy, warto wspomnieć, czym w ogóle jest WhitePress i do kogo został skierowany. 

WhitePress to przede wszystkim platforma, która łączy właścicieli stron, youtuberów, vlogerów, influencerów oraz aktywnych osób w social mediach takich, jak Instagram, Facebook, Snapchat z reklamodawcami. Za sprawą takiej współpracy możemy na przykład:

  • zamówić publikację artykułu na czyichś blogach,
  • zakupić wpis sponsorowanych w social mediach z recenzją,
  • zlecić przygotowanie infografiki,
  • jak również nawiązać współpracę barterową. 

Oczywiście, nie jest to jedyna taka platforma w Polsce, jednak ze względu na jakość świadczonych usług i zweryfikowanych reklamodawców, wyróżnia się na tle innych. Poza tym posiada także dostęp do statystyk na temat kont danych profili w social mediach, więc od razu możemy określić, czy dana osoba odpowiada naszej kampanii. Dużym plusem jest także wewnętrzna wyszukiwarka, dzięki której, możemy odnaleźć konta powiązane z daną tematyką, co z pewnością stanowi ułatwienie ze względu na rozbudowaną bazę użytkowników.

WhitePress: jak działa platforma i jakie korzyści daje

W tym punkcie należy zaznaczyć, że platforma stale się rozwija, zatem WhitePress regularnie wypuszcza nowe wersje serwisu z dodatkowymi funkcjami i możliwościami. Jednak obecnie możemy podzielić stronę na cztery poniższe kategorie.

1. Dla wydawców: czyli funkcja dedykowana właścicielom stron i portali internetowych, którzy mogą skorzystać z takich opcji jak:

  • Publikacja sponsorowanych treści,
  • Promowanie artykułów,
  • Zakup gotowych artykułów i infografiki. 

2. Dla reklamodawców: to opcja skierowana jest dla firm, agencji reklamowych oraz domów mediowych. Na jakie wsparcie mogą liczyć? Z jakich funkcji korzystają?

  • Dostępu do gotowych artykułów lub infografik, przygotowanych zgodnie z wytycznymi. 
  • Promocji wybranych treści na stronach wydawców. 
  • Współpracy z blogerami i vlogerami

3. Dla blogerów: wspomnianych wcześniej influencerów, którzy prowadzą swoje strony w internecie. Co zyskują?

  • Możliwość nawiązania współpracy z reklamodawcami, a tym samym zarabianie dodatkowych środków. 

4. Dla osób zajmujących się e-PR: w tym przypadku również chodzi o firmy, ale i także wszelkiego rodzaju instytucji. Za sprawą platformy zyskują:

  • Dostęp do darmowych i wirtualnych biur prasowych.

Przejdź na stronę Whitepress i sprawdź sam czy znajdziesz tam coś dla siebie.

No votes yet.
Please wait...
Poprzedni artykułMonitoring pozycji strony w Google – do czego służy i jaki wybrać?
Następny artykułDane strukturalne w Google – czym są i jak je wykorzystać w SEO?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj